Trabzonspor seyircisiz oynayacak

Trabzonspor seyircisiz oynayacak

TFF'den yapılan açıklamada, Tahkim Kurulu'nun, bugün gerçekleştirdiği toplantıda TFF Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu tarafından taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle Trabzonspor'a verdiği 2 maçlık seyircisiz oynama cezasını oy birliğiyle onadığı bildirildi.

2012.04.20 21:16 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A