Trabzonspor, Galatasaray'ı kutladı

Trabzonspor, Galatasaray'ı kutladı

Dün akşam oynanan Fenerbahçe, Galatasaray maçında maçın berabere bitmesiyle birlikte puan farkını koruyan Galatasaray 2011-2012 sezonunun şampiyonu oldu.

2012.05.13 12:14 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor, Galatasaray'ı kutladı

Trabzonspor'un resmi internet sitesinden yapılan açıklamada "Spor-Toto Süper Lig 2011-2012 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'ı kutluyor, Şampiyonlar Ligi'nde başarılar diliyoruz" denildi. Beşiktaş'ın resmi internet sitesinden her hangi bir kutlama ya da sezonun şampiyonu ile ilgili tek kelime bulunmazken, Fenerbahçe isetakımlarının sezonu ikinci olarak bitirdiğini duyurdu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.05.13 12:14 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A