Trabzonspor evinde kazandı

Trabzonspor evinde kazandı

Süper Lig'in 22. haftasında Trabzonspor, sahasında karşılaştığı Antalyaspor'u 2-0 mağlup ederek zirve takibini sürdürdü.

2023.02.01 22:27 - Son Güncellenme: 2023.02.01 22:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor evinde kazandı

Şenol Güneş Spor Kompleksi'nde oynanan karşılaşmada Bordo-mavililere galibiyeti getiren golleri 34. dakikada Trezeguet ve 90+4. dakikada Naci Ünüvar kaydetti.

Bu sonucun ardından puanını 38'e yükselten Trabzonspor, maç fazlasıyla Adana Demirspor'un önüne geçerek 5. sıraya yükseldi. Antalyaspor ise 21 puan ve maç fazlasıyla 15. sırada kaldı.

Süper Lig'in 23. haftasında Trabzonspor deplasmanda lider Galatasaray'la karşılaşacak, Antalyaspor ise Gaziantep FK'yi konuk edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.02.01 22:27 - Son Güncellenme: 2023.02.01 22:27 - HABER MERKEZİ
A