Trabzonspor dış sahada resmen acı çekiyor!

Trabzonspor dış sahada resmen acı çekiyor!

Trabzonspor, bu sezon deplasmanda oynadığı maçlarda sadece 1 kez gülebildi.

2013.12.08 21:20 - Son Güncellenme: 2013.12.08 21:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor dış sahada resmen acı çekiyor!

Trabzonspor bu sezon Süper Lig ve Ziraat Türkiye kupasında deplasmanda oynadığı maçlarda galibiyet almakta zorlandı.

Sadece Kayserispor deplasmanında 1-0 kazanan Trabzonspor takımı Beşiktaş karşısında 2-0, Kasımpaşa, Gençlerbirliği ve Gaziantepspor karşısında 3-2, Akhisar Belediyespor karşısında 3-0, Ziraat Türkiye kupasında Balıkesirspor karşısında 3-1 kaybetti.

Trabzonspor deplasmanda Fenerbahçe ile 0-0 berabere kaldı. Trabzonspor Avrupa kupalarında ise deplasmanda oynadığı 5 maçı da kazandı.

3 MAÇTA 9 GOL YEDİ
Trabzonspor Süper Lig'de deplasmanda oynadığı son 3 maçta kalesinde 9 gol gördü. Kasımpaşa, Gençlerbirliği ve Gaziantepspor karşısında 3-2'lik skorlarla kaybeden Trabzonspor ayrıca bu hafta içi oynanan Ziraat Türkiye kupası 4.tur maçında Balıkesirspor'a 3-1 kaybetti

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.08 21:20 - Son Güncellenme: 2013.12.08 21:20 - HABER MERKEZİ
A