"Trabzonspor deplasmanına galibiyet için gideceğiz"

"Trabzonspor deplasmanına galibiyet için gideceğiz"

Kardemir Karabükspor Basın Sözcüsü Ahmet Gölbek, "Trabzonspor deplasmanına galibiyet için gideceğiz" dedi.

2013.09.06 16:26 - Son Güncellenme: 2013.09.06 16:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Trabzonspor deplasmanına galibiyet için gideceğiz"


Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kardemir Karabükspor'un basın sözcüsü Ahmet Gölbek, "Trabzonspor deplasmanına galibiyet için gideceğiz" dedi.

Gölbek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 14 Eylül Cumartesi günü deplasmanda Trabzonspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladıklarını söyledi.

Milli maçlar nedeniyle bu hafta lige ara verildiğini hatırlatan Gölbek, " Bu arayı iyi değerlendirerek maça sıkı bir şekilde hazırlanacağız. Zor deplasman olacak. Rakibimiz son oynadığı maçı kaybettiği için sahasında oynadığı bu maçı kazanmak isteyecek. Biz de iyi gidişimizi sürdürmek istiyoruz. Trabzonspor deplasmanına galibiyet için gideceğiz. Disiplini elden bırakmadan her zamanki futbolumuzu sahaya yansıtırsak bunu başarırız" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.06 16:26 - Son Güncellenme: 2013.09.06 16:26 - HABER MERKEZİ
A