Trabzonspor denge ve kuvvet çalışması yaptı

Trabzonspor denge ve kuvvet çalışması yaptı

Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Osmanlıspor'u konuk edecek olan Trabzonspor, bu maçın hazırlıklarını sürdürdü.

2016.09.06 13:56 - Son Güncellenme: 2016.09.06 13:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor denge ve kuvvet çalışması yaptı

Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yapılan çalışmaya milli takım kamplarında bulunan oyuncular katılmazken, bordo-mavililer ısınma bölümünü tesislerin bahçesinde gerçekleştirdi. Kondisyon salonunda denge ve kuvvet çalışması yapan Trabzonspor sabah antrenmanını tamamladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.06 13:56 - Son Güncellenme: 2016.09.06 13:58 - HABER MERKEZİ
A