Trabzonspor'dan UEFA ile yapılan görüşmeyle ilgili açıklama geldi
Trabzonspor Kulübü Başkan Yardımcısı Önder Bülbüloğlu, finansal fair play kriterleri konusunda dün UEFA ile yaptığı görüşmenin olumlu geçtiğini söyledi.
2016.04.13 16:11 - Son Güncellenme: 2016.04.13 16:11 - Spor - HABER MERKEZİ
Bülbüloğlu, yaptığı açıklamada, bugüne dek UEFA ile bu konuda dört kez görüşme yaptıklarını, bu ay içinde 5. görüşmeyi gerçekleştireceklerini belirtti.
UEFA'nın, her konuyu detaylı bir şekilde basın mensuplarına anlatmamalarını kendilerinden istediğini ifade eden Bülbüloğlu, "Görüşmeler olumlu geçiyor. 'Size bir ceza veriyoruz' demiyorlar." dedi.
Bu ay tekrar İsviçre'ye gideceğini bildiren Bülbüloğlu, "Nisan'ın 15'inde karar açıklanır diye bekliyorduk ama süreç uzayacak. Kararın açıklanması mayısın ilk haftasını bulur." diye konuştu.