"Trabzonspor'dan daha iyi olmamıza rağmen kazanamadık"

"Trabzonspor'dan daha iyi olmamıza rağmen kazanamadık"

Trabzonspor maçı sonrası Teknik Direktör Christoph Daum,karşılaşmayı değerlendirdi...

2013.12.16 22:44 - Son Güncellenme: 2013.12.16 23:50 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Trabzonspor'dan daha iyi olmamıza rağmen kazanamadık"

Bursaspor Teknik Direktörü Christoph Daum, Trabzonspor karşısında istekli ve arzulu oynadıklarını ifade ederek, "Müsabaka içerisinde topu muhafaza etmeyi iyi yaptık. Top alışverişini iyi yaptık. İkinci golümüzde güzeldi. Korner pozisyonunda topumuz kaleye girmiş olsa bu maçı 3-1 kazanmış olurduk. Genel olarak bakıldığında en iyi müsabakalardan bir tanesini oynadık bugün. Kadro içerisinde çok fazla alternatifimizde yok. İki takımı kıyasladığımız zaman tecrübe açısından Trabzonspor'da oynayan futbolcular arasında çok tecrübeli oyuncuları var. Ama sahada böyle bir farkı göremedik. Maçın genelinde ise bir hayal kırıklığım var. Çünkü bugün burada bir puan kazanmadık iki puan kaybettik. Bireysel hatalardan kaynaklanan bir beraberlik oldu" dedi.

TAKIMA 3-4 KATKI YAPACAK OYUNCU TAKVİYE ETMEK İSTİYORUZ

Daum, devre arası için transfer çalışmalarının sürdüğünü de ifade ederek, "Amacımız 3-4 oyuncu transfer etmek. Transfer etmek için değil de takıma katkı yapacak oyuncuları takviye etmek istiyoruz. Bu konuyu yönetimle de konuştuk hem fikiriz. 3-4 katkı yapacak oyuncu transferi için gece gündüz çalışıyoruz. İsimleri de belirledik" diye konuştu. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.16 22:44 - Son Güncellenme: 2013.12.16 23:50 - HABER MERKEZİ
A