Trabzonspor'da bir oyuncuya daha veda!

Trabzonspor'da bir oyuncuya daha veda!

Trabzonspor'da Maxi Gomez ile yollar ayrılıyor. Bordo-mavililerin, Uruguaylı santrforla vedalaşmak için girişimlerini hızlandırdığı belirtildi. Sports Digitale'in haberine göre; Trabzonspor'un Maxi Gomez ile sözleşme fesih görüşmelerinde bulunduğu aktarıldı. Bordo-mavililerin, Uruguaylı forvet için yapılan görüşmelerde önemli mesafe kaydettiği vurgulandı.

2024.07.22 12:18 - Son Güncellenme: 2024.07.22 12:25 - Spor - MİLLİYET
A
Trabzonspor'da bir oyuncuya daha veda!

Maxi Gomez'in menajerinin Türkiye'de yaptığı görüşmelerin ardından ülkesine döndüğü belirtildi. Trabzonspor'un 2022-2023 sezonu başında kadrosuna kattığı Maxi Gomez, geride kalan sezonda kiralık olarak Cadiz forması giymişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.07.22 12:18 - Son Güncellenme: 2024.07.22 12:25 - MİLLİYET
A