Trabzonspor'da 13 milyon gitti, 2 milyon geldi!

Trabzonspor'da 13 milyon gitti, 2 milyon geldi!

Trabzonspor, 13 milyon 431 bin lira bonservis ve sözleşme fesih bedeli öderken, gönderdiği oyunculardan kasasına 2 milyon lira koydu.

2017.02.02 18:23 - Son Güncellenme: 2017.02.02 18:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor'da 13 milyon gitti, 2 milyon geldi!

Devre arası transfer döneminde 5 oyuncuyu kadrosuna katan Trabzonspor, 13 milyon 431 bin lira bonservis ve sözleşme fesih bedeli öderken, gönderdiği oyunculardan kasasına 2 milyon lira koydu.

Bordo-Mavililer, Rodellaga için 1 milyon 600 bin Euro, Emmanuel Mas için 1 milyon 500 bin Euro ve Olcay Şahan için 200 bin Euro bonservis bedeli öderken, sözleşmesini fesheden Güray Vural'dan 2 milyon lira kazandı.

Trabzonspor Joao Pereira ve Medjani'yi de bedelsiz olarak kadrosuna kattı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.02 18:23 - Son Güncellenme: 2017.02.02 18:23 - HABER MERKEZİ
A