Trabzonspor'a Mustafa Yumlu'dan kötü haber
Dün oynanan Gençlerbirliği-Trabzonspor maçının ardından Bordo-Mavili ekibe kötü haber geldi.
2016.04.19 14:59 - Son Güncellenme: 2016.04.19 14:59 - Spor - HABER MERKEZİ
Trabzonspor'da geleck hafta Avni Aker'de oynanacak Fenerbahçe maçı öncesi korkulan başa geldi.
Hafta içi antrenmanlarında teknik direktör Hami Mandıralı'nın kart görmemeleri için sıkça uyardığı futbolculardan Mustafa Yumlu Gençlerbirliği karşılaşmasında sarı kart gördü.
Maç öncesinde sarı kart sınırında bulunan Mustafa, gördüğü kart sonrası cezalı duruma düştü ve gelecek hafta oynanacak Fenerbahçe maçında forma giyemeyecek.