Trabzonspor'a 20 milyon liralık doping
Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi'nde Basel ile sahasında oynayacağı maç öncesi futbolculara ve kulüp çalışanlarına 20 milyon TL'lik ödeme yaptı.
2019.10.03 15:34 - Son Güncellenme: 2019.10.03 15:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Trabzonspor yönetimi, Basel ile oynanacak UEFA Avrupa Ligi maçı öncesi yaptığı ödemeyle futbolcu ve personele moral verdi.
Bu akşam oynanacak Basel maçı öncesi Bordo-Mavili yönetim 20 milyon TL'lik ödeme yaptı.
Eylül ayı itibariyle futbolcu ve kulüp personelinin tüm maaşları ödenmiş oldu.