Trabzonspor 2 eksikle çalıştı

Trabzonspor 2 eksikle çalıştı

Trabzonspor, Süper Lig'de ilk yarının son haftasında Kardemir Karabükspor ile 24 Aralık Pazar günü deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına 2 günlük iznin ardından başladı.

2017.12.19 20:36 - Son Güncellenme: 2017.12.19 20:37 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor 2 eksikle çalıştı

Bordo-mavililer, teknik direktör Rıza Çalımbay yönetiminde, Mehmet Ali  Yılmaz Tesisleri'nde yaklaşık 1,5 saat süren bir çalışma yaptı.

İzinli olan Belçikalı futbolcu Theo Bongonda ile sakatlığı nedeniyle  kondisyon salonunda çalışanHasan Batuhan Artarslan, antrenmana katılmadı.

Bordo-mavili futbolcular, antrenmanda pas çalışmasının ardından yarı  sahada taktik maç yaptı.

Trabzonspor, yarın saat 11.00'de yapacağı antrenmanla Kardemir  Karabükspor maçının hazırlıklarını sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.19 20:36 - Son Güncellenme: 2017.12.19 20:37 - HABER MERKEZİ
A