Trabzonspor 1 maç daha kaybederse en kötü sezonunu tekrarlayacak
Bordo-Mavililer 1 maç daha kaybederse tarihinin en kötü sezonunu tekrarlamış olacak.
2016.04.25 11:30 - Son Güncellenme: 2016.04.25 11:30 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'de bu sezon 30 maçta 15 kez mağlup olan Trabzonspor, bir kez daha kaybederse en çok yenilgi aldığı sezonunu yineleyecek. Fırtına, daha önce 2001- 02 sezonunda 34 maçın 16'sını kaybetmişti. Öte yandan Trabzon, 2015-16'da 15 yenilginin 10'unu deplasmanda aldı.