Trabzonspor 1 maç daha kaybederse en kötü sezonunu tekrarlayacak

Trabzonspor 1 maç daha kaybederse en kötü sezonunu tekrarlayacak

Bordo-Mavililer 1 maç daha kaybederse tarihinin en kötü sezonunu tekrarlamış olacak.

2016.04.25 11:30 - Son Güncellenme: 2016.04.25 11:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor 1 maç daha kaybederse en kötü sezonunu tekrarlayacak

Süper Lig'de bu sezon 30 maçta 15 kez mağlup olan Trabzonspor, bir kez daha kaybederse en çok yenilgi aldığı sezonunu yineleyecek. Fırtına, daha önce 2001- 02 sezonunda 34 maçın 16'sını kaybetmişti. Öte yandan Trabzon, 2015-16'da 15 yenilginin 10'unu deplasmanda aldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.25 11:30 - Son Güncellenme: 2016.04.25 11:30 - HABER MERKEZİ
A