Trabzon şoktan çıkamadı
Hafta arasında UEFA Avrupa Ligi'nden elenen Trabzonspor, Gaziantepspor deplasmanından da eli boş döndü.
2012.09.02 23:34 - Son Güncellenme: 2012.09.02 23:34 - Spor - HABER MERKEZİ
UEFA Avrupa Ligi'nde eşleştiği zayıf rakibi Videoton'a gol atamayarak elenen Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Gaziantepspor deplasmanından 1-0 mağlup ayrıldı.
İlk yarısı gölsüz biten karşılaşmanın 52. dakikasında Ibricic'in penaltıdan attığı golle öne geçen Gaziantepspor, kalan dakikalarda güçlü rakibine gol şansı vermeyerek 3 puanı hanesine yazdırdı. Mücadeledeki tek golü kaydeden Ibricic, karşılaşmanın 65. dakikasında hakeme hakaretten kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.
Trabzonspor karşısında ligdeki ilk galibiyetini alan Gaziantepspor, puanını 3'e yükseltirken Trabzonspor 4 puanda kaldı.