Trabzon'da vatandaşlar direklerin üstüne çıktılar

Trabzon'da vatandaşlar direklerin üstüne çıktılar

38 yıl aranın ardından şampiyonluk heyecanı yaşayan Trabzonspor'da kent meydanında da insanlar yoğun bir kalabalık oluşturdu. Bazı taraftarlar maçı direklerin üstünde izledi.

2022.04.30 22:34 - Son Güncellenme: 2022.04.30 22:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Trabzon'da vatandaşlar direklerin üstüne çıktılar

Trabzonspor, şampiyonluk maçında Antalyaspor'u ağırladı.

38 yıllık serisine son vermek isteyen bordo-mavilileri taraftarları da yalnız bırakmadı. Hem statta hem de TV başında yerini alan futbolseverler meydanlara kurulan dev ekranlardan da maçı takip etti.

Cadde ve sokakları hıncahınç dolduran Trabzonlular direklerin bile üstüne çıkarak maçı takip etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.04.30 22:34 - Son Güncellenme: 2022.04.30 22:35 - HABER MERKEZİ
A