Topraktan el bombası ve kalaşnikof çıktı
GAZİANTEP'te, jandarmanın ormanlık alanda yaptığı kazıda, 2 kalaşnikof tüfek ile 2 el bombası bulundu.
2016.04.08 22:59 - Son Güncellenme: 2016.04.08 23:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, alınan bir istihbarat doğrultusunda Nurdağı D- 400 karayolu üzerindeki Yukarı Olucak Mahallesi Aslanlıbel mevkiindeki ormanlık alanda arama yaptı.
Jandarmaların yaptığı kazılarda, poşetler içerisinde 2 kalaşnikof tüfek, 2 savunma tipi el bombası, 2 el bombası ateşleme fünyesi, 4 şarjör ile 1 para cüzdanı bulundu.
Jandarma, silahlar ve mühimmatı kim ya da kimlerin gömdüğünü belirlemek için çalışma başlattı.