Topraktan el bombası ve kalaşnikof çıktı

Topraktan el bombası ve kalaşnikof çıktı

GAZİANTEP'te, jandarmanın ormanlık alanda yaptığı kazıda, 2 kalaşnikof tüfek ile 2 el bombası bulundu.

2016.04.08 22:59 - Son Güncellenme: 2016.04.08 23:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Topraktan el bombası ve kalaşnikof çıktı

İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, alınan bir istihbarat doğrultusunda Nurdağı D- 400 karayolu üzerindeki Yukarı Olucak Mahallesi Aslanlıbel mevkiindeki ormanlık alanda arama yaptı.

Jandarmaların yaptığı kazılarda, poşetler içerisinde 2 kalaşnikof tüfek, 2 savunma tipi el bombası, 2 el bombası ateşleme fünyesi, 4 şarjör ile 1 para cüzdanı bulundu.

Jandarma, silahlar ve mühimmatı kim ya da kimlerin gömdüğünü belirlemek için çalışma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.08 22:59 - Son Güncellenme: 2016.04.08 23:00 - HABER MERKEZİ
A