Toplumdan kopuyorlar
Sosyal medya ve teknolojinin kötüye kullanılması gençler arasında hızla artıyor.
2013.12.27 08:57 - Son Güncellenme: 2013.12.27 08:57 - Medya - HABER MERKEZİ
Yeşilay Cemiyeti Başkanı İhsan Karaman, "Teknolojiyi kullanmak ile teknoloji bağımlısı olmak veya kötüye kullanmak arasında çok ince bir çizgi var. İnternete bağlanın ama bağımlı olmayın. Gençler tuşlarla sosyalleştiklerini zannediyor ancak toplumdan kopuyorlar" diye konuştu.