Tokat İl Sağlık Müdürü görevden alındı

Tokat İl Sağlık Müdürü görevden alındı

Özel bir hastanede tepki çeken görüntülerin ardından başlatılan soruşturma sürecinde, Tokat İl Sağlık Müdürü Öner Nergiz görevden alındı.

2022.12.20 14:02 - Son Güncellenme: 2022.12.20 14:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tokat İl Sağlık Müdürü görevden alındı

Sağlık Bakanlığı tarafından Tokat'ta özel bir hastanede tepki çeken görüntüler sonrasında başlatılan soruşturması sürecinde İl Sağlık Müdürü Öner Nergiz görevinden alındı.

Nergiz'in görevden alınması ile ilgili açıklama yapılmadı. Amasya İl Sağlık Müdürü iken Tokat İl Sağlık Müdürü olarak atanan Nergiz, Tokat'ta 1 yıldır görev yapıyordu.

SKANDAL GÖRÜNTÜLER

Tokat'ta faaliyet gösteren özel bir hastanede bilinci yerinde olmayan felçli hastaya biri kadın biri erkek olmak üzere iki hemşire şiddet uyguladığı görüntüler kamuoyunda tepki çekmişti. Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen soruşturma dahilinde hastanenin faaliyetine 7 gün süre ile ara verilmişti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.12.20 14:02 - Son Güncellenme: 2022.12.20 14:02 - HABER MERKEZİ
A