TÖBSEN ikinci genel kurula gidiyor

TÖBSEN ikinci genel kurula gidiyor

TÖBSEN, 7 Eylül Cumartesi günü, Hatay'da ikinci genel kurula gidileceğini duyurdu.

2024.08.07 17:58 - Son Güncellenme: 2024.08.07 18:02 - Güncel - CEREN SÜMBÜL
A
TÖBSEN ikinci genel kurula gidiyor

TÖBSEN, 7 Eylül Cumartesi günü, Hatay'da Defne Asya Garden Otel'de ikinci genel kurula gidileceğini duyurdu. TÖBSEN yaptığı duyuruda, "Sermaye örgütlerine, hiçbir siyasi parti, zümre veya kuruluşa, bağlı kalmaksızın tamamen kamu emekçilerinin öz gücüyle kurduğumuz örgütsel anlamda bağımsız, demokratik, laik, Halkçı, ulaşılabilir sendikamız TÖBSEN her geçen gün daha da güçlenerek büyüyor. Şube,temsilcilik ve merkez delegeliklerin doğrudan seçim yoluyla belirlendiği tek kamu emekçileri sendikası olan TÖBSEN üyeleriyle birlikte omuz omuza 2.Olağan Genel Kuruluna gidiyor" şeklinde dile getirdi.

TÖBSEN genel kurul gündemine dair detaylı bilgiler aktardı:
1-Yoklama ve Açılış 
2-Saygı duruşu ve İstiklâl Marşının okunması 
3-Divan Seçimi 
4-Divan Başkanına gündeminin okunması ve oylamansı, 
5-Yönetim kurulu faaliyet raporunun okunması 
6- Denetleme kurulu raporunun okunması 
7- Yönetim ve denetim kurulu raporlarının ibrası, 
8- Genel Merkez Yönetim, denetim, disiplin kurulu asil ve yedek üyelerin seçimi 
9-Dilek ve Temenniler Kapanış 


 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.08.07 17:58 - Son Güncellenme: 2024.08.07 18:02 - CEREN SÜMBÜL
A