Tıp öğrencileri Bursa İznik'te sağlık taraması yaptı

Tıp öğrencileri Bursa İznik'te sağlık taraması yaptı

 Yıldırım Beyazıd Üniversitesi Tıp Öğrenciler Birliği öğrencileri, İznik ilçesi Candarlı ve Sansarak mahallelerinde yüzlerce öğrenci ve vatandaşı sağlık taramasından geçirdi.

2016.03.22 15:06 - Son Güncellenme: 2016.03.22 15:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Tıp öğrencileri Bursa İznik'te sağlık taraması yaptı

Birliğin koordinatörü Cüneyt Mutlu, mahallelerde beş noktada yaptıkları taramalarla ilgili İlçe Kaymakamı Ali Hamza Pehlivan ve Belediye Başkanı Osman Sargın'a bilgi verdi.

Sargın, Yıldırım Beyazıd Üniversitesi Tıp Öğrenciler Birliği öğrencilerini tebrik ederek, "Öğrenci ve vatandaşlara eğitim seminerlerin yanı sıra sağlık taraması gerçekleştirip yardımda bulundular. Tıp Öğrenciler Birliği öğrencilerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum" dedi.

Birlik adına Sargın'a teşekkür plaketi verildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.22 15:06 - Son Güncellenme: 2016.03.22 15:07 - HABER MERKEZİ
A