Timsah'tan son 9 sezonda en kötü 3.başlangıç!
Spor Toto Süper Lig'de, geride kalan 5 haftada 2 galibiyet ve 3 yenilgiyle 6 puan toplayan Bursaspor, bu periyotlarda son 9 sezonun en kötü 3'üncü başlangıcını yaptı.
2014.10.09 11:59 - Son Güncellenme: 2014.10.09 12:12 - Spor - HABER MERKEZİ
Lig şampiyonluğu kazanmış 5'inci ekip olarak 2009-2010 sezonunda adını Türk futbol tarihine yazdıran yeşil-beyazlılar, 2013-2014'te olduğu gibi bu sezona da iyi başlayamadı.
Sahasında Galatasaray'a 2-0 yenilerek sezona puansız giren "Yeşil Timsah", bir sonraki hafta deplasmanda Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup edip hanesine ilk puanlarını yazdırdı. Yeşil-beyazlılar, yine taraftarlarının önünde "3 Büyükler"den bu kez Beşiktaş'a 1-0 yenildi. Çaykur Rizespor deplasmanından 1-0'lık galibiyetle dönen Bursaspor, 5'inci haftada konuk olduğu Mersin İdmanyurdu'na 2-1 mağlup oldu.
Sezonun 5 haftasında 2 galibiyet ve 3 yenilgiyle 6 puan toplayabilen Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'deki aralıksız son 9 sezonunda en kötü 3'üncü başlangıcına imza attı.
En iyi başlangıcı şampiyonluktan sonraki sezonda
Bursa temsilcisi, ilk 5 maçlık periyotlara göre en iyi sezon başlangıcına 2010-2011'de imza attı.
O sezon ilk 5 müsabakasını kazanan "Yeşil Timsah", 10 gol atıp kalesinde sadece 1 gol görmüş ve 15 puanla liderlik koltuğunda yer almıştı.
Bursaspor, ligden düştüğü 2003-2004 sezonu sonrası yeniden Spor Toto Süper Lig'e yükseldiği 2006-2007'de ise 5 haftalık süreçte 2 galibiyet, 2 beraberlik, 1 yenilgi ve 8 puanlık performans sergilemişti.
Yeşil-beyazlıların son 9 sezonda ilk beşer haftalardaki performansı şöyle: