Timsah taktik çalıştı

Timsah taktik çalıştı

BURSASPOR, Spor Toto Süper Lig'in 4'üncü haftasında sahasında oynayacağı Beşiktaş maçı hazırlıklarını, Özlüce Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

2013.09.11 12:01 - Son Güncellenme: 2013.09.11 12:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Timsah taktik çalıştı

Teknik direktör Christoph Daum nezaretinde gerçekleştirilen antrenman ısınma koşusu ve topla çalışmayla başladı. Yeşil beyazlı takım, yarı sahada yaptığı taktik ağırlıklı idmanın ardından çalışmayı tamamladı.

Bursaspor'da sakatlıkları bulunan Ozan İpek, Belluschi ile U-19 Milli Takım'a çağrılan Batuhan, Ozan Tufan, Slovakya Milli Takım kampına giden Sestak, antrenmana katılmadı. Sakatlığı bulunan Ferhat, fizyoterapist eşliğinde yürüyüş yaptı.

Bursaspor, yarın yapacağı antrenmanla Beşiktaş maçı hazırlıklarını sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.11 12:01 - Son Güncellenme: 2013.09.11 12:01 - HABER MERKEZİ
A