Timsah'ı "VAR" yaktı
Bursaspor, Fenerbahçe deplasmanından mağlup ayrıldı.
2018.08.11 23:42 - Son Güncellenme: 2018.08.12 00:50 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in ilk haftasında deplasmanda Fenerbahçe'ye konuk olan Bursaspor, öne geçtiği karşılaşmada üstünlüğünü koruyamadı ve rakibine 2-1 mağlup oldu. Yeşil Beyazlıların golü Ekong'dan gelirken, İstanbul ekibi Guiliano(p) ve Josef De Souza'nın golleriyle 3 puanı hanesine yazdırdı.

Müsabakanın 16. dakikasında Ekong'un golüyle Bursaspor 1-0 öne geçti. 20. dakikada kazanılan penaltıda Fenerbahçe, Giuliano ile beraberliği yakaladı. Maçın 30. dakikasında organize ataklarla rakip sahaya hücum eden sarı-lacivertliler Josef de Souza ile skoru 2-1'e getirdi ve müsabaka bu skorla sonuçlandı.






