Ticaret Bakanı Muş duyurdu: Ağustos ayı ihracatta rekor kırdı
Ticaret Bakanı Mehmet Muş sosyal medya hesabında Ağustos ayında ihracatının yüzde 13,15 artışla 21,3 milyar dolar olduğunu belirtti.
2022.09.02 16:40 - Son Güncellenme: 2022.09.02 16:45 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Ticaret Bakanı Mehmet Muşsosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda:
"Ağustos ayında ihracatımız, geçtiğimiz yılın aynı ayına göre %13,15 artışla 21,3 milyar dolar olmuştur. Bu, en yüksek Ağustos ayı ihracat rakamıdır. Türkiye ihracat rekorlarına devam ederek, 2022'nin 8. ayında da en yüksek aylık ihracat değerini yakalamıştır," dedi.

