Ticaret Bakanı Muş duyurdu: Ağustos ayı ihracatta rekor kırdı

Ticaret Bakanı Muş duyurdu: Ağustos ayı ihracatta rekor kırdı

Ticaret Bakanı Mehmet Muş sosyal medya hesabında Ağustos ayında ihracatının yüzde 13,15 artışla 21,3 milyar dolar olduğunu belirtti.

2022.09.02 16:40 - Son Güncellenme: 2022.09.02 16:45 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Ticaret Bakanı Muş duyurdu: Ağustos ayı ihracatta rekor kırdı

Ticaret Bakanı Mehmet Muşsosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda:

"Ağustos ayında ihracatımız, geçtiğimiz yılın aynı ayına göre %13,15 artışla 21,3 milyar dolar olmuştur. Bu, en yüksek Ağustos ayı ihracat rakamıdır. Türkiye ihracat rekorlarına devam ederek, 2022'nin 8. ayında da en yüksek aylık ihracat değerini yakalamıştır," dedi. 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2022.09.02 16:40 - Son Güncellenme: 2022.09.02 16:45 - HABER MERKEZİ
A