TFF,Fenerbahçe'yi kutladı
TÜRKİYE Futbol Federasyonu(TFF), UEFA Avrupa Ligi'nde yarı finale yükselen Fenerbahçe'yi kutladı.
2013.04.12 11:53 - Son Güncellenme: 2013.04.12 11:53 - Spor - HABER MERKEZİ
Federasyonun internet sitesinden yapılan kutlama mesajı şöyle:
"UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele eden temsilcimiz Fenerbahçe, İtalya'nın Lazio takımını çeyrek finalde eleyerek, yarı finale yükseldi.Türkiye Futbol Federasyonu olarak Fenerbahçe'yi tebrik eder, bu başarıda emeği geçen futbolcuları, teknik ve idari kadro ile birlikte tüm Fenerbahçe camiasını kutlarız. Fenerbahçe'ye, UEFA Avrupa Ligi yarı final müsabakalarında başarılar dileriz."