TFF, 10 kulübe puan silme cezası verdi

TFF, 10 kulübe puan silme cezası verdi

TFF Kulüp Lisans Kurulu tarafından, Süper Lig ekibi Kayserispor ile 1. Lig'den 4 ve 2. Lig'den 5 takıma 3'er puan silme cezası verildi.

2022.12.23 22:11 - Son Güncellenme: 2022.12.23 22:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
TFF, 10 kulübe puan silme cezası verdi

Süper Lig ekibi Kayserispor ile 1. Lig'den 4 ve 2. Lig'den 5 takıma üçer puan silme cezası aldı. 

TFF Kulüp Lisans Kurulu, eksikliklerini tamamlayamayan Süper Lig ekiplerinden Kayserispor ile 1. Lig'den 4 ve 2. Lig'den 5 takıma üçer puan silme cezası verdi.

TFF'den yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

"Verilen süreler içerisinde eksikliklerini tamamlayamayan; Spor Toto Süper Lig' den Yukatel Kayserispor, Spor Toto 1. Lig'den Altaş Denizlispor, Altay, Erzurumspor FK ve Yeni Malatyaspor, TFF 2. Lig'den Bayburt Özel İdare Spor, Baynet İnşaat Balıkesirspor, Menemen Futbol Kulübü, Serik Belediyespor ve Somaspor kulüplerine 3 puan tenzili cezası verildi." Kaynak: Maçkolik

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.12.23 22:11 - Son Güncellenme: 2022.12.23 22:12 - HABER MERKEZİ
A