Tezgahtarı oyalayıp vitrindeki telefonu çaldılar

Tezgahtarı oyalayıp vitrindeki telefonu çaldılar

KAYSERİ'de telefon satışı yapan mağazaya gelen iki kişi, satış elemanlarını oyalayarak vitrinde bulunan bin 5OO TL değerindeki cep telefonunu alarak kaçtı.

2013.11.03 11:43 - Son Güncellenme: 2013.11.03 11:47 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Tezgahtarı oyalayıp vitrindeki telefonu çaldılar

 

Kocasinan İlçesi Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan telefon mağazasına gelen kimlikleri henüz belirlenemeyen iki kişiden mavi kazaklı olanı, vitrinde bulunan bin beşyüz liralık cep telefonunu alarak kaçtı. Satış Temsilcisi Bülent Ünsal (24) yanına iki kişinin gelerek önce hat, sonra kontör almak isteklerini söyledi. Ünsal şunları anlattı:

"Sonradan telefonlara bakmak istediklerini belirterk beni bunalttılar. Daha sonra mavi kazaklı olan, aracını uygunsuz park ettiğini, parka çekip geleceğini söyleyerek ayrıldı. Akşam sayımımızda vitrindeki telefonun eksik olduğunu fark ettik. Kamera kayıtlarını incelediğimizde mavi kazaklı olanın cep telefonunu vitrinden alarak cebine koyup hızla uzaklaştığını gördük. Hemen polise haber verdik."

Polis, şüphelileri yakalamak için çalışmasını sürdürüyor. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.03 11:43 - Son Güncellenme: 2013.11.03 11:47 - HABER MERKEZİ
A