Testi pozitif çıkan hasta tedaviye, ailesi karantinaya alındı

Testi pozitif çıkan hasta tedaviye, ailesi karantinaya alındı

Karaman'ın Ermenek ilçesinde, koronavrüs testi pozitif çıkan R.K. (54) adlı erkek hasta, hastanede tedaviye, ailesi de evde karantinaya alındı.

2020.04.14 12:23 - Son Güncellenme: 2020.04.14 12:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Testi pozitif çıkan hasta tedaviye, ailesi karantinaya alındı

Yaklaşık 11 bin nüfuslu Ermenek ilçesinde yüksek ateş şikayeti ile hastaneye giden R.K.'nin yapılan koronavirüs testi pozitif çıktı.

R.K. hastanede tedaviye alınırken, eşi ve 2 çocuğu evlerinde 14 gün karantina altında tutulacak.

lçede ilk koronavirüs vakası olduğu belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.14 12:23 - Son Güncellenme: 2020.04.14 12:23 - HABER MERKEZİ
A