Teröristler polis lojmanlarına saldırdı
Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde bir grup terörist, polis lojmanlarına roketatarlı saldırı düzenledi.
2012.09.13 23:48 - Son Güncellenme: 2012.09.13 23:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, saat 21.30 sıralarında ilçe merkezine gelen teröristler, polis lojmanlarına roketatarlı saldırı düzenlendi. Güvenlik güçlerinin karşılık vermesiyle çıkan çatışma, yaklaşık yarım saat sürdü.