Teröristler MOBESE'ye EYP'yle saldırdı

Teröristler MOBESE'ye EYP'yle saldırdı

Şırnak'ta teröristler tarafından MOBESE direğine el yapımı patlayıcıyla saldırı düzenlendi.

2016.02.08 10:18 - Son Güncellenme: 2016.02.08 10:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Teröristler MOBESE'ye EYP'yle saldırdı

Edinilen bilgilere göre, merkez İsmet Paşa Mahallesi Cumhuriyet Caddesi Millet Çeşmesi mevkiindeki MOBESE kamerası direğine teröristler tarafından yerleştirilen el yapımı patlayıcı infilak ettirildi. Ölen ya da yaralananın olmadığı patlamada, kamera kullanılamaz hale gelirken, çevredeki bazı ev, iş yerleri ve araçlar zarar gördü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.08 10:18 - Son Güncellenme: 2016.02.08 10:19 - HABER MERKEZİ
A