Termik santralde düşen işçi hayatını kaybetti

Termik santralde düşen işçi hayatını kaybetti

KAHRAMANMARAŞ'ta, Afşin-Elbistan B Termik Santrali'nde gece vardiyasında çalışan 40 yaşındaki Mehmet Özdemir, bilinmeyen nedenle yüksekten düşerek hayatını kaybetti.

2014.10.08 10:29 - Son Güncellenme: 2014.10.08 10:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Termik santralde düşen işçi hayatını kaybetti

Olay, sabah saatlerinde santralin 2'nci ünitesinde meydana geldi. iddiaya göre, kazan bölümünün gece vardiyasında çalışan Mehmet Özdemir, belirlenemeyen bir nedenle yüksekten düştü. Olay yerinde yaşamını yitiren Özdemir'in cesedi, arkadaşları tarafından çıkarıldıktan sonra otopsi için Malatya Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

10 yıldır aynı kurumda çalıştığı öğrenilen, evli ve 3 çocuk babası Mehmet Özdemir'in memleketi Malatya'da toprağa verileceği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.08 10:29 - Son Güncellenme: 2014.10.08 10:29 - HABER MERKEZİ
A