Termik sanral eylemcileri serbest

Termik sanral eylemcileri serbest

SOMA Termik Santrali'nin 280 metrelik bacasına tırmanıp 'Gri ve Pis' yazılı pankart açan Greenpeace üyesi 11 eylemci poliste ifade verdikten sonra serbest bırakıldı.

2016.04.28 17:00 - Son Güncellenme: 2016.04.28 17:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Termik sanral eylemcileri serbest

Soma Termik Santral sahasına dün sabah erken saatlerde giren Greenpeace üyesi 11 eylemci saatler süren tırmanışın ardından santralin bacasından 57 metru uzunluğunda 'Gri ve Pis' yazan pankrat açtı. Bacada yaklaşık 2.5 saat kalan eylemciler aşağıya indiklerinde polis tarafından gözaltına alındı. Gece boyunca polis merkezinde kalan eylemciler ifade verdi. Haklarında, 'işyeri dokunulmazlığını ihlal', 'mala zarar verme', 'hukuka aykırı pankart açma' suçlamasıyla tutanak düzenlenen eylemciler Cumhuriyet Savcısı'nın talimatı ile serbest bırakıldı. Cumhuriyet Savcısı'nın dosya üzerinden inceleme yapıp, dava açıp açmayacağına karar vereceği belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.28 17:00 - Son Güncellenme: 2016.04.28 17:00 - HABER MERKEZİ
A