Tepebaşı Kaymakamı Yılmaz'ın 'Covid-19' testi pozitif çıktı

Tepebaşı Kaymakamı Yılmaz'ın 'Covid-19' testi pozitif çıktı

ESKİŞEHİR'de Tepebaşı Kaymakamı Erdinç Yılmaz (44), yapılan 'Covid-19' testinin pozitif çıkması üzerine hastanede tedaviye alındı.

2020.04.07 16:24 - Son Güncellenme: 2020.04.07 16:24 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tepebaşı Kaymakamı Yılmaz'ın 'Covid-19' testi pozitif çıktı

Tepebaşı Kaymakamı Erdinç Yılmaz, görülen belirtiler üzerine koronavirüs şüphesiyle test yaptırdı. Yılmaz, 'Covid-19' test sonucu pozitif çıkınca hastanede tedaviye alındı.

Yılmaz'ın bu süreçte temasta bulunduğu kişilere de test yapılacağı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.07 16:24 - Son Güncellenme: 2020.04.07 16:24 - HABER MERKEZİ
A