Tepe lambalarında dinlenmeyi çok seviyor

Tepe lambalarında dinlenmeyi çok seviyor

GAYRETTEPE'de bulunan Emniyet Müdürlüğü yerleşkesinin maskotu haline gelen kedi "Gündüz" polis araçlarının üstünden inmiyor.

2013.11.30 12:53 - Son Güncellenme: 2013.11.30 12:53 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Tepe lambalarında dinlenmeyi çok seviyor

Emniyet Müdürlüğü içinde doğan ve annesi tarafından terk edildikten sonra polisler tarafından beslenerek büyütülen "Gündüz" kısa sürede adeta maskot haline geldi. Gün boyu Emniyet Müdürlüğü binasında dolaşan, bina içinde her yere girip çıkan "Gündüz"ün en sevdiği dinlenme yeri ise resmi polis araçlarının üstünde bulunan tepe lambaları.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.30 12:53 - Son Güncellenme: 2013.11.30 12:53 - HABER MERKEZİ
A