Temmuz ayının kazandıranı altın!

Temmuz ayının kazandıranı altın!

Altın Temmuz ayında yeniden en yüksek reel getiri sağlayan yatırım aracı oldu.

2014.08.07 10:12 - Son Güncellenme: 2014.08.07 10:12 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Temmuz ayının kazandıranı altın!

 


Türkiye İstatistik Kurumu'nun Finansal Yatırım Araçlarının Reel Getiri Oranları verilerine göre, Temmuz ayında en yüksek aylık reel getiri, Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi (Yİ-ÜFE) ile indirgendiğinde yüzde 1.97, Tüketici Fiyat Endeksi (TÜFE) ile indirgendiğinde ise yüzde 2.25 ile külçe altında gerçekleşti.


Yİ-ÜFE ile indirgendiğinde; Temmuz'da Borsa İstanbul Endeksi yüzde 0.99 ve Devlet İç Borçlanma Senetleri (DİBS) yüzde 0.01 oranında reel getiri sağladı. Buna karşılık, euro yüzde 0.74, dolar yüzde 0.,57 ve mevduat faizi yüzde 0.,32 kaybettirdi.


TÜFE ile indirgendiğinde Borsa İstanbul Endeksi yüzde 1.27 ve Devlet İç Borçlanma Senetleri yüzde 0.29 reel getiri sağlarken, euro yüzde 0.47, dolar yüzde 0.29 ve mevduat faizi yüzde 0.04 kaybettirdi.
 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2014.08.07 10:12 - Son Güncellenme: 2014.08.07 10:12 - HABER MERKEZİ
A