TEM otoyolu girişinde kaza

TEM otoyolu girişinde kaza

Bolu'nun Gerede ilçesinde bariyerlere çarpan kango tipi aracın içinde bulunan iki kişi ağır yaralandı.

2013.04.09 17:28 - Son Güncellenme: 2013.04.09 17:28 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
TEM otoyolu girişinde kaza


İstanbul'dan Samsun istikametine giden kango tipi araç, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu TEM Otoyolu'nun bağlantı köprüsünde bariyerlere çarptı. Çarpmanın etkisiyle bariyerler aracı parçalayıp içine girerken, araçtaki Abidin H. (49) ve Şaban K.(43) ağır yaralandı. Yaralı şahıslar önce Gerede Devlet Hastanesi'ne daha sonra ambulanslarla İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi'ne kaldırıldı. Abidin H'nin Trabzon Köprübaşı, Şaban K'nın da Trabzon Maçka nüfusuna kayıtlı oldukları tespit edildi. Polis, kazayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.09 17:28 - Son Güncellenme: 2013.04.09 17:28 - HABER MERKEZİ
A