TEM kenarında uyuyan 2 kardeş evlerine götürüldü

TEM kenarında uyuyan 2 kardeş evlerine götürüldü

 BOLU'da, TEM kenarında aldıkları alkolün etkisiyle uyuyan 19 yaşındaki B.D. ve 21 yaşındaki G.D. kardeşler, polis ve sağlık görevlileri tarafından uyandırılarak evlerine götürüldü.

2016.02.20 12:23 - Son Güncellenme: 2016.02.20 12:24 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
TEM kenarında uyuyan 2 kardeş evlerine götürüldü

 

TEM'deki Çakmaklar Köyü yakınlarında bariyerlerin arka tarafındaki yeşillik alanda uyuyan 2 kişiyi gören Karayolları görevlileri, polis ve 112 Acil Servis'e haber verdi. Gelen sağlık görevlileri, B.D. ve G.D. kardeşleri uyandırdı. Alkolün etkisiyle ayakta güçlükle duran iki kardeş, içki içtiklerini, bunun yasak olmadığını. Yanlış bir şey yapmadıklarını söyledi. Polis, yağmurdan ıslanan ve üşüyen gençleri evlerine götürmek istedi. Ancak, 2 arkadaş ekip aracına binmek istemedi. İki kardeş, polisler tarafından güçlükle ikna edilip ekip aracına bindirilerek evlerine götürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.20 12:23 - Son Güncellenme: 2016.02.20 12:24 - HABER MERKEZİ
A