TEM'de işçi eylemi!

TEM'de işçi eylemi!

Eylem yapan işçiler, İstanbul TEM Otoyolu'nu Bağcılar mevkiinde çift yönü olarak trafiği kesti.

2013.09.20 09:42 - Son Güncellenme: 2013.09.20 10:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
TEM'de işçi eylemi!

Eylem yapan işçiler, TEM Otoyolu'nu Bağcılar mevkiinde çift yönü olarak trafiği kesti. Bir inşaatın şantiyesinde çalıştığı belirtilen yaklaşık 200 işçinin eylemi sürüyor. Yolun kapanması nedeniyle trafik felç oldu.

Eylem yapan işçiler, TEM Otoyolu'nu Bağcılar mevkiinde çift yönü olarak trafiği kesti. Bir inşaatın şantiyesinde çalıştığı belirtilen yaklaşık 200 işçinin eylemi sürüyor. Yolun kapanması nedeniyle trafik felç oldu. İşçiler saat 09.45'te eylemlerine son verdi. Yol trafiğe açıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.20 09:42 - Son Güncellenme: 2013.09.20 10:41 - HABER MERKEZİ
A