Telles ve Bruma'dan keyiflisi yok!
Telles ve Bruma, Galatasaray'ın Rizespor karşısında 2-0 kazandığı maçın ardından açıklamalarda bulundu.
2015.01.26 09:22 - Son Güncellenme: 2015.01.26 09:22 - Spor - HABER MERKEZİ
Maçtan sonra takım arkadaşlarına galibiyet için teşekkür eden Alex Telles, "90 dakika iyi oynadık. Ligin ilk yarısında olduğu gibi iyi oyunumuzu gösterdik. Hafta içindeki kupa maçındaki kötü sonucu da geride bıraktık. Sadece ben değil tüm takım daha iyiye gidiyor." dedi.
Telles, Hamza Hamzaoğlu'nun gelişinin de kendilerine olumlu yansıdığını da sözlerine ekledi.
BRUMA: MAÇ MAÇ GİDEREK...
Genç yıldız Bruma ise adım adım hedefe gitmeleri gerektiğini söylerken, "Kupa maçında onları üzmüştük. Bugün oyunumuz ve gollerle onları sevindirdik. Bize çok iyi destek oldular. Önümüzde birçok maç var. Adım adım gitmek lazım. Maç maç giderek umarım mutlu sona ulaşırız." diye konuştu.