Telefon dolandırıcıları hakim karşısında
KAYSERİ'de internet ve telefonla dolandırıcılık yapan 4 kişi gözaltına alındı.
2013.04.05 15:50 - Son Güncellenme: 2013.04.05 15:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, telefon dolandırıcılarının tuzağına düşen vatandaşın gönderdiği paradan komisyon aldıktan sonra Şanlıurfa'ya gönderdikleri anlaşılan İ.Y. (23), M.A. (23), İ.K. (19), M.A.'yı (19) yakaladı. Şüpheliler, Emniyet Müdürlüğü'ndeki ifadelerinin ardından, adliyeye sevk edildi. Kayseri Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada şu bilgi verildi:
"Kendilerini polis veya kamu görevlisi olarak tanınan kişiler, kimlik ve hesap bilgilerinin kopyalandığını söyleyip, adınıza birçok hat çıkarıldığını ve bu hatların terör örgütünce kullanıldığını söyleyip, örgütün hesaplarınıza girdiğini, çok acele hesabınızı boşaltmanız gerektiği, hatta telekonferans yöntemiyle sizi eşinizle de görüştürerek, işe de biraz heyecan, biraz gizem, biraz korku katarak kendi hesaplarına, kredi kartı hesaplarına ya da yüzdeci dediğimiz ikinci, üçüncü şahısların hesaplarına yüklü miktarda para transfer ettirmekteler. Hiçbir kamu görevlisinin telefon ya da internet aracılığıyla kimseden para istemez. Korkmayın, paniğe kapılmayın. Alın terinizi dolandırıcılara kaptırmayın. Hemen 115'i arayın ya da en akın polis karakoluna gidin."