Teleferiğin resmi açılışını Arınç yapacak
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından modernize edilen ve 7 Haziran'da yolculu seferlere başlayan teleferiğin resmi açılışı 19 Haziran Perşembe günü saat 11.00'da Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç tarafından yapılacak.
2014.06.17 09:24 - Son Güncellenme: 2014.06.19 11:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa ile Uludağ arasında ulaşımın sağlanması amacıyla yaptırılan ve 1963 yılında başladığı seferlerle bugüne kadar milyonlarca kişiyi Uludağ'a taşıyan teleferik, yenilenen yüzüyle saatte 1500 yolcu kapasitesiyle 7 Haziran'da yolculu seferlere başladı.
Sabah saat 08.00 ile akşam 22.00 arasında hizmet veren ve 19 - 20 saniye aralıklarla kalkan 8'er kişilik vagonlarla bekleme derdini ortadan kaldıran teleferiğin resmi açılış töreni 19 Haziran Perşembe günü saat 11.00'da Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'ın katılımıyla yapılacak.