Teknoloji bağımlılığı geleceğimizi tehdit ediyor

Teknoloji bağımlılığı geleceğimizi tehdit ediyor

 Bursa'da Yeşilay tarafından gençlere teknoloji bağımlılığının insan üzerindeki zararları anlatılıyor. 

2016.03.04 17:16 - Son Güncellenme: 2016.03.04 17:17 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Teknoloji bağımlılığı geleceğimizi tehdit ediyor

Yeşilay'ın Gençlik Mali Destek Programı desteği ile yürütülen "Üç Boyutlu Farkındalık" projesi kapsamında Şehreküstü metro istasyonunda stant açıldı. Yıldız Teknik Üniversitesi tarafından yürütülen projede, üniversite gençliğinin teknoloji bağımlılığı hakkında dikkatini çekmek hedefleniyor. Günümüzde özellikle gençler arasında etkisini her geçen gün arttıran teknolojinin, sağladığı kolaylıkların yanında birçok alanda problemler oluşturmaya başladığı bildirildi. Projeyle teknoloji bağımlılığının insan üzerindeki etkileri gösteriliyor.


Proje Koordinatörü Öğretim Görevlisi Çağatay Bilsel,
proje ile teknoloji bağımlılığı konusunda bilinç oluşturmak istediklerini, internet ve teknoloji bağımlılığının gelecek nesilleri tehdit eden bir hastalığa dönüştüğünü belirterek, "Akademik dünyanın mensupları olarak bizler bu tür projelerle insanları bilinçlendirmeye çalışıyoruz. Yeşilay'ın katkıları ile bu meseleyi gündemde tutmaya devam edeceğiz" diye konuştu. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.04 17:16 - Son Güncellenme: 2016.03.04 17:17 - HABER MERKEZİ
A