Teknik direktör harekete geçti... Sakaryaspor'a yasak geldi!

Teknik direktör harekete geçti... Sakaryaspor'a yasak geldi!

Teknik adamların en çok dikkat ettiği konulardan biri de elbette beslenme...

2019.03.30 17:51 - Son Güncellenme: 2019.03.30 17:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Teknik direktör harekete geçti... Sakaryaspor'a yasak geldi!

Futbolcuların sağlıklı beslenmesi bir teknik adamın önceliklerinden. 2. Lig ekiplerinden Sakaryaspor'un teknik direktörü Şaban Yıldırım da göreve gelir gelmez bu konuya el attı.

Futbolculara özel bir beslenma programı hazırlayan teknik direktör Şaban Yıldırım, Rüstemler Tesisleri'nde bazı futbolcuların yemek programı dışında sürekli tost yaptırdığı bilgisini alınca harekete geçti. Mutfaktaki tost makinelerini kaldırtan Yıldırım, beslenme programına uyulması zorunluluğu getirdi.

Sakaryaspor 2. Lig Beyaz Grup'ta 5. sırada yer alıyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.30 17:51 - Son Güncellenme: 2019.03.30 17:52 - HABER MERKEZİ
A