Tekirdağ'da kimyasal paniği: 8 kişi zehirlendi

Tekirdağ'da kimyasal paniği: 8 kişi zehirlendi

Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesinde bir fabrikadan yayılan kimyasal nedeniyle 8 kişi zehirlendi.

2019.09.20 00:25 - Son Güncellenme: 2019.09.20 01:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tekirdağ'da kimyasal paniği: 8 kişi zehirlendi
00:56 Tekirdağ'da kimyasal paniği: 8 kişi zehirlendi

İLGİLİ VİDEO

Tekirdağ'da kimyasal paniği: 8 kişi zehirlendi

Olay, Çerkezköy ilçesinde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir fabrikada çalışan 8 işçi yayılan kimyasal nedeniyle zehirlendi.

Mesai arkadaşlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, zehirlenen işçileri Çerkezköy Devlet Hastanesine kaldırdı.

İşçilerin tedavileri sürerken sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.09.20 00:25 - Son Güncellenme: 2019.09.20 01:19 - HABER MERKEZİ
A