Tekirdağ'da dehşet: Sevgilisini bıçakla öldürüp kendini astı

Tekirdağ'da dehşet: Sevgilisini bıçakla öldürüp kendini astı

Tekirdağ'ın Süleymanpaşa ilçesinde bir şahıs, sevgilisini bıçaklayarak öldürdükten sonra kendisini asarak intihar etti.

2023.01.10 22:28 - Son Güncellenme: 2023.01.10 23:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Tekirdağ'da dehşet: Sevgilisini bıçakla öldürüp kendini astı
02:52 Tekirdağ'da dehşet: Sevgilisini bıçakla öldürüp kendini astı

İLGİLİ VİDEO

Tekirdağ'da dehşet: Sevgilisini bıçakla öldürüp kendini astı

Olay, merkez ilçeye bağlı Eskicami-Ortacami Mahallesi'ndeki bir apartman dairesinde meydana geldi. İddiaya göre, gelen bir ihbar üzerine adrese giden polis ve sağlık ekipleri, eve girdiklerinde A.A. (24) isimli kadını bıçaklanarak öldüğünü ve sevgilisi olan B.G.'yi (26) ise evde asılı halde buldu. Yapılan inceleme sonrasında iddiaya göre B.G.'nin henüz bilinmeyen bir sebeple sevgilisi A.A.'yı bıçaklayarak öldürdükten sonra kendini asarak intihar ettiği belirlendi.

Polis ve savcılık incelemesinden sonra cenazeler, hastane morguna kaldırıldı.

Polisin olayla ilgili soruşturması sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.01.10 22:28 - Son Güncellenme: 2023.01.10 23:22 - HABER MERKEZİ
A