Tekirdağ'da araçtan tabanca ve uyuşturucu çıktı! 2 kişi gözaltına alındı
Tekirdağ'da jandarmanın gerçekleştirdiği yol uygulamasında araçta uyuşturucu madde ve tabanca ele geçirildi.
2023.09.22 10:12 - Son Güncellenme: 2023.09.22 10:13 - Güncel - İHA
Tekirdağ İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Muratlı ilçesi İnanlı Mahallesi'nde gerçekleştirdiği uygulamada şüphe üzerine durdurduğu bir araç içerisinde inceleme başlattı.
Uygulama durdurulan araç içerisinde 1 adet kuru sıkıdan bozma tabanca, 3 adet 7,65 fişek, 5 gram metamfetamin ve 1 adet uyuşturucu madde içme aparatı ele geçirildi.
Araç içerisinde bulunan M.D. ve Ö.T. gözaltına alınarak işlem başlatıldı.