Tekirdağ'da 6 öğrenci zehirlendi!

Tekirdağ'da 6 öğrenci zehirlendi!

Tekirdağ'ın Muratlı ilçesinde 6 lise öğrencisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

2023.10.12 19:19 - Son Güncellenme: 2023.10.12 19:19 - Güncel - İHA
A
Tekirdağ'da 6 öğrenci zehirlendi!

Muratlı Hacı Rafet Gümüş Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören 6 öğrenci, mide bulantısı, ağrı ve ishal şikayetleri yaşayınca okul yönetimi ile birlikte hastaneye başvurdu. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle Muratlı Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne götürülen 6 öğrencinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Müşahede altında tutulan öğrencilerin tedavilerinin ardından taburcu edileceği öğrenildi. Diğer taraftan, Muratlı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce konuya ilişkin inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.10.12 19:19 - Son Güncellenme: 2023.10.12 19:19 - İHA
A