Tekirdağ'da 6 öğrenci zehirlendi!
Tekirdağ'ın Muratlı ilçesinde 6 lise öğrencisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.
2023.10.12 19:19 - Son Güncellenme: 2023.10.12 19:19 - Güncel - İHA
Muratlı Hacı Rafet Gümüş Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde eğitim gören 6 öğrenci, mide bulantısı, ağrı ve ishal şikayetleri yaşayınca okul yönetimi ile birlikte hastaneye başvurdu. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle Muratlı Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne götürülen 6 öğrencinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Müşahede altında tutulan öğrencilerin tedavilerinin ardından taburcu edileceği öğrenildi. Diğer taraftan, Muratlı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce konuya ilişkin inceleme başlatıldı.