Tek bir egzersizle 48 kilo verdi!

Tek bir egzersizle 48 kilo verdi!

Pandemi döneminde aldığı fazla kiloları tek bir egzersizle yok eden ve yaklaşık 50 kilo veren kadının sırrı dünyada ses getirdi.

2024.03.12 15:48 - Son Güncellenme: 2024.03.12 15:49 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Tek bir egzersizle 48 kilo verdi!

Milliyet'in haberine göre; İngiltere'de yaşayan Samantha Abre isimli genç kadın Kovid-19 sonrası aşırı kilo almaya başladı ve obez oldu. 25 yaşındaki genç kadın sağlık sorunları nedeniyle hayat stilinde değişikliğe gitti ve spor yapmaya başladı. Zamanla fazla kilolarından kurtulan ve tam 48 kilo birden veren Abre, kilo vermesinin arkasındaki sırrı İngiliz basınına anlattı.

Akşamları tıkanana kadar yemek yediğini ifade eden Abre, tost ve mısır gevreği nedeniyle kilo aldığını ve kendini durduramadığını belirtti. Daha sonra egzersiz yapmaya başlayan Abre, ilk olarak yürüyüşe başladı ve bir haftada 4 kilo verdi. Günde 10 bin adım attığını belirten Abre, şimdilerde ağırlık antrenmanı yaptığını da ifade ediyor.

"BENCE ÇOK KOLAYDI"

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Abre "yaşlanıp kendime yetememekten çok korktum, kilo verdiğimde kıyafetlerim bol gelmeye başladı ve bu durum beni motive etmeye başladı. Bence çok kolaydı" dedi.

EN ÖNEMLİ HAREKETİ AÇIKLADI

Kilo verme süreci boyunca yürüyüş yapmanın kendisine yönelik en büyük katkıyı sağladığını belirten Abre, "yürüyüş yapmak bana huzur veriyordu" dedi. Yiyecekleri artık sadece vücudu için bir yakıt olarak gördüğünü belirten Abre, 10 bin adımlık yürüyüş dışında beş kilometre de koşular yaptığını ve haftanın dört günü spor salonuna gittiğini kaydetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2024.03.12 15:48 - Son Güncellenme: 2024.03.12 15:49 - HABER MERKEZİ
A