Tedavi oldu 12 gün sonra hayatını kaybetti

Tedavi oldu 12 gün sonra hayatını kaybetti

Bursa'da 12 gün önce hastanelik olan bir kadın, tekrar rahatsızlanınca hayatını kaybetti.

2015.01.13 10:44 - Son Güncellenme: 2015.01.13 12:03 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Tedavi oldu 12 gün sonra hayatını kaybetti

Edinilen bilgiye göre, merkez Osmangazi ilçesinde meydana gelen olayda, 12 gün önce kalbinden rahatsızlanan 54 yaşındaki M.Ç., hemen hastaneye kaldırıldı.

Yapılan tedavinin ardından evine gönderilen M.Ç., dün akşam saatlerinde merdivenlerin girişinde yere yığıldı.

Tekrar hastaneye götürülen M.Ç.'nin yolda hayatını kaybettiği bildirildi.

Polis olayla alakalı soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.13 10:44 - Son Güncellenme: 2015.01.13 12:03 - HABER MERKEZİ
A